®SV Vodnjan - Uvod u dječju psihodramu
Autor: Gordana Vorkapię-Jugovię, 15. 10. 2014.
®SV stručnih suradnika psihologa I® odr¾ao se 15. listopada 2014. u Osnovnoj školi Vodnjan - Scuola elementare Dignano. Teme: Uvod u dječju psihodramu, Labin KVAŠ 14, Terenska nastava u funkciji učenja.
Tema: UVOD U DJEČJU PSIHODRAMU
Voditeljice: Suzana Šurię, mag. educ. reh., integrativni dječji psihoterapeut, DV Duga, Umag
Mariuccia Capolicchio, psihologinja, OŠ - SE G. Martinuzzi, Pula
Sudjelovanjem na radionici iskustvenog karaktera sudionici su imali priliku upoznati se sa dinamičkom metodom dječje psihodrame, procijeniti odnos i stav prema potrebama dječjeg svijeta, stekli uvid u simboliku kreativnog preobra¾aja koju djeca koriste kao okru¾enje i metodu pomoęu koje mijenjaju sliku o sebi, te preko prikaza slučajeva upoznali su dijagnostičke smjernice i terapijske moguęnosti dječje psihodrame.
Tema: LABIN KVAŠ 14 - SNAGA NAŠIH ŠKOLA
Voditeljica: Mirjana Dobrię, psihologinja, SŠ M. Bla¾ine, Labin
Osvrt na Šesti mešunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole dr. Williama Glassera odr¾anog u Labinu (Rapcu) od 23. do 25 rujna 2014.
Program je sadr¾avao pregled dosadašnjih pokušaja primjene ideja, metoda i tehnika rada u Kvalitetnoj školi – školi bez prisile, kako u neposrednom radu s učenicima (djecom), roditeljima i lokalnom zajednicom tako i na razini globalne primjene unaprešenja škole kao cjeline.
Tema: TERENSTA NASTAVA U FUNKCIJI UČENJA
Voditeljica: Daniela Bonassin, psihologinja, OŠ Vodnjan
Za sudionike je organiziran posjet Eko muzeju u Vodnjanu. Na zornom primjeru terenskog rada za ®SV psihologa sudionici su razrašivali plana rada terenske nastave (ciljevi, namjena, nositelji, način realizacije, vremenik, troškovnik i način vrednovanja i korištenje rezultata).
Tema: PRAVILNIK O POSTUPKU UTVRŠIVANJA PSIHOFIZIČKOG STANJA DJETETA, TE SASTAVU STURČNIH POVJERENSTAVA
Voditeljica: Gordana Vorkapię Jugovac, psihologinja, OŠ Poreč
Sudionici su raspravljali o postupku utvršivanja psihofizičkog stanja djeteta odnosno učenika zbog upisa u prvi razred osnovne škole, prijevremenog upisa, odgode ili privremenog oslobašanja od upisa u prvi razred osnovne škole i zbog utvršivanja primjerenog programa školovanja, te su upoznati sa načinom formiranja Stručnih povjerenstava Ureda na razini Istarske ¾upanije i imenovanja stručnih suradnika psihologa u Stručno povjerenstvo Ureda.
Vodnjan_15.10.2014..docx (25.71 KB)
Terenska_nastava_u_funkciji_ucenja.pps (885.50 KB)
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |