2014-10-15 17:31:00

ŽSV Vodnjan - Uvod u dječju psihodramu

ŽSV stručnih suradnika psihologa IŽ održao se 15. listopada 2014. u Osnovnoj školi Vodnjan - Scuola elementare Dignano.

Teme: Uvod u dječju psihodramu, Labin KVAŠ 14, Terenska nastava u funkciji učenja.

 

 

Tema: UVOD U DJEČJU PSIHODRAMU

            Voditeljice: Suzana Đurić, mag. educ. reh., integrativni dječji psihoterapeut, DV Duga, Umag

            Mariuccia Capolicchio, psihologinja, OŠ - SE G. Martinuzzi, Pula

            Sudjelovanjem na radionici iskustvenog karaktera sudionici su imali priliku upoznati se sa dinamičkom metodom dječje psihodrame, procijeniti odnos i stav prema potrebama dječjeg svijeta, stekli  uvid u simboliku kreativnog preobražaja koju djeca koriste kao okruženje i metodu pomoću koje mijenjaju sliku o sebi, te  preko prikaza slučajeva upoznali su  dijagnostičke smjernice i terapijske mogućnosti dječje psihodrame.

 

Tema: LABIN KVAŠ 14 - SNAGA NAŠIH ŠKOLA

            Voditeljica: Mirjana Dobrić, psihologinja, SŠ M. Blažine, Labin

            Osvrt na Šesti međunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole dr. Williama Glassera održanog  u Labinu (Rapcu) od 23. do 25 rujna 2014.

Program je sadržavao  pregled dosadašnjih pokušaja primjene ideja, metoda i tehnika rada u Kvalitetnoj školi – školi bez prisile, kako u neposrednom radu s učenicima (djecom), roditeljima i lokalnom zajednicom tako i na razini globalne primjene unapređenja škole kao cjeline.

Tema: TERENSTA NASTAVA U FUNKCIJI UČENJA

            Voditeljica: Daniela Bonassin, psihologinja, OŠ Vodnjan

            Za sudionike je organiziran posjet Eko muzeju u Vodnjanu. Na zornom primjeru terenskog rada za ŽSV psihologa sudionici su  razrađivali plana rada terenske nastave (ciljevi, namjena, nositelji, način realizacije, vremenik, troškovnik i način vrednovanja i korištenje rezultata).

Tema: PRAVILNIK O POSTUPKU UTVRĐIVANJA PSIHOFIZIČKOG STANJA DJETETA, TE SASTAVU STURČNIH POVJERENSTAVA

Voditeljica: Gordana Vorkapić Jugovac, psihologinja, OŠ Poreč

            Sudionici su raspravljali o postupku utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta odnosno učenika zbog upisa u prvi razred osnovne škole, prijevremenog upisa, odgode ili privremenog oslobađanja od upisa u prvi razred osnovne škole i zbog utvrđivanja primjerenog programa školovanja, te su upoznati sa načinom formiranja Stručnih povjerenstava Ureda na razini Istarske županije i imenovanja stručnih suradnika psihologa u Stručno povjerenstvo Ureda.

 

      

          


Drzavni skup psihologa